Friday 8 July 2011

Miss.Little Crazy...

mrs.spidermen...
Fuh~!!hang pa semua nmpk tk pic dkt atas ini...'handsome' kan dia ini...huhuhu...Lolz~!!! joke joke... Hari ini aku nak post pasal dia....Nama dia Nurfarah Anis Bt Zainal Abidin...Umur 17 tahun..Sekolah_________*pikir lah sendiri naa..huhuhu...Aku kenal dia nie, melalui kawan aku TUUUT....heee..rahsia....First aku tengok dia nie...nmpak mcm baik je,sopan-sopan je,pemalu je...dah lama-lama kenal...rupa-rupannya..sugar rush je mcm adik dia..*kalo korang baca blog aku, adik dia ini wanie torres lah...hee..tingtong...best best..Lolz..tkde lah che bosan time online...Eh, che ada lah dengar hang ada TTUUUUTT ngna eehheeemm-eehhheeemmm....betul ka?Kalau betol, jngan lupa lh jemput nasi minyak naa...heee...che nk meja kalo blh vvip naa...huhuhu ^_^


Lastly, thank for give me the red buss from UK...
heee...im really appreciate it..tk sangka hang beli kan naa..che main-main je time minta tu...anyway thanks ok...nanti che kasi hang lak apa-apa naa....huhuhu :-)

No comments:

Post a Comment