Thursday 2 June 2011

28/5

Pada 28/5 aku dan rakan-rakan telah pergi ke putrajaya untuk melihat himpunan 1juta belia dekat putrajaya.Apa yang boleh aku katakan 'SUPERB' banyak aktiviti yang ada dekat sana.tapi malangnya aku dan rakan-rakan pergi pada waktu malam..jadi ktorng pergi sekejap je..target ktorg sebenarnya nak tngok konsert free Super Junior M. Lepas ktorg tngok konsert tu,ktorng pon jalan-jalan lah dekat situ,tngok apa yang ada...ada 1pentas ni, ada 2org dj tengah spin...aku ngna kawn aku pon lyn lh...lagu dia 'TERBAIK'...tp yang aku tk tahannya, penonton boleh pergi shuffle dngar lgu club..LOLz~!!!aku ngna kwn aku dh gelak-gelak tngok dorang shuffle..ada mamat tu semangat gila..siap buat liqiud,tektonik,shuffle cukup lah package dia bagi.. LOlz~!!!Lepas tu, ktorng pergi ambik gambar dekat jambatan putrajaya <3 lepas dah penat ambik gambar semua ,kawan aku ajak pergi solat isyak.Memandangkan ktorg dekat putrajaya,rugi rasanya tak solat dekat masjid putra :-)

Aku punya rasa kagum dengan reka bentuk pintu gerbang masjid putra..hanya Allah sahaja tahu perasaan aku ketika itu..lepas habis solat,kawan aku ajak pergi makan.Sebab masing-masing belum makan malam :(
*perh time tu perut dah mcm-mcm bunyi keluar :-) 

Time tu kawan aku boleh ajak pergi makan nasi arab pulak..aku dengan kawan aku yang lain dah macam -,- biar betul ko nak makan nasi arab dekat putrajaya..MAHAL kot..ktorng discuss balik last-last ktorng pergi McD sec3 LOlz~!!dlm perjalanan pulang tu,kawan aku tnya nk tngok final uefa dekat mana?
ktorg pon sibuk lah fikir nk tngok dkt mana..mcm-mcm tempat ktorg sebut...ada ckp mamak lah,mcd lah mcm-mcm lagi lah..last last kawan aku ajak pergi tengok dkt icity :)


ni lah superjunior M
super junior M
super junior M


th dj's


the dj's

<3

my friends

my friends


masjid putra

pintu gerbang <3

beratur ye nak solat



3-1..HAHAH

sabar.. ^_^

main game ke?lolz

yeah~!bigscreen


barca fans ~!











 

1 comment: