Sunday 5 June 2011

HOBBY

hari ini, aku nak berkongsi sedikit dngan korang mengenai hobby aku time bosan-bosan ni....

*GUITAR
First aku belajar dengan kawan aku,noh tp bukan noh hujan ye tp noh jamali...Aku belajar takde lah lama sangat.Tp dekat 1 bulan juga lah..Perh time dpt main 1 lagu bangga tu..senyum sampai telinga tu... :D first lagu yang aku main last kiss by pearl jam.time tu aku guna guitar kapok kawan abng aku punya..lepas itu,mula lah minat aku terhadap guitar.macam-macam lagu yang aku jamming ngna kawan-kawan aku semua :-)
p/s:perlu guitar...guitar dh bagi balik dkt kwn abng aku :(


pearl jam-last kiss(live)


the beatles-hey jude


hujan-kotak hati


*VIRTUAL DJ
aku tk pernh dngar pon sebenarnya virtual dj ni,kawan kelas aku time dekat sekolah menengah yg introduce dkt aku..mula-mula aku tk beberapa faham sangat apa benda ni...*rasa kuno ada juga.tapi lepas tengok tutorial dkt youtube semua,boleh lh skit-skit aku main benda tu...virtual dj ni seakan-akan turntable..dj yg aku minat david guetta,afrojack,laidback duke dan banyk lagi lh..tk terkata lah :)
p/s:tk mampu lagi nk beli turn table..mahal gila~!!!


virtual dj

 
david guetta remix ft lil jon

steve aiko ft laidback luke


afrojack-now you see it remix






No comments:

Post a Comment