Tuesday 21 June 2011

aktiviti ku...

yaw~!!apa di atas sahabat~sahabatku.Harini aku nk bercakap bahasa melayu lah.Hari ini tidak bnyk yg aku lakukan.Bangun pagi,pergi pecah laju(breakfast) ngna danial,munirah dan hisham.Haaiihh..tk bnyk yg diborakkan, hanya bercakp psl pengalaman dorang dlm plkn je..*im the next :-) Lepas tu danial hantar aku balik.*FUH~!!Danial aku suka kereta kau~!!!

Lepas itu, aku dkt rumah tengok tv dan tidur dpn tv sampai pkl 6 lebih.*kantoi tk solat lak..T.T
*insaf2...Aku bangun je tngok ayah aku bawa balik roti canai..FUH~!!apa lgi sapedek~!

Pkl 8 aku on9 facebook tngok im kawan ajak lepak.Pkl 9 lebih usop,adam,jimmy,kecik,nik acap dtng rumah aku ajak lepak mkn dkt 7 *MIE BURGER..terbaik~!!!! Lepas tu, kami pergi ke E.P(extreme park) lepak SENYAP...walaupun tk beberapa nk senyap lh keadaannya.Tengah lepak2 ucop tnya nk pergi mana lagi?ktorng pon termenung lah, memikirkan hendak pergi mana..Lepas itu ucop ajak pergi ke AC untuk main fusboll and pool.Apa lagi bergerak lh ktorng ke AC.HAHAH~!lawak tngok dorang main fusboll..Lepas dah abis main fusboll ktorng main poo.Mula-mula adam lwn nik acap.Adam tapau nik setelah hampir kalah dngan nik acap.Lepas tu jimmy lwn ucop.HAHAH~!Lepas abis semua main, nik acap ajak semua balik..Sekian cerita ku untuk hari ni..
Peace upon you :-)

p/s:damn you~!!!

No comments:

Post a Comment